maviojelikizyuvacıkta1Pazartesi günü Murat’la birlikte pılımızı pırtımızı toplayıp Yuvacık’ta bulunan Karaaslan Tesislerine gittik. Bu bizim 3. gidişimiz. Ben bayılıyorum buraya. :)

Yuvacık İzmit’te muhteşem bir yer. Küçük Karadeniz de diyorlarmış buraya. Doğası benzediği için. Hakikaten de şahane bir yer. Dağlar, dereler, ormanlar vs. Bütün stresinizi alıyor doğa. Pamuk çiçeği gibi döndüm İstanbul’a. :D

Gider gitmez Karaaslan Tesislerinin muazzam kahvaltısını ettik. Görünce gözlerinizin büyüyeceği türden bir kahvaltı.

maviojelikizyuvacıkta33Kahvaltıda yok yok. Muhlamadan patates kızartmasına, yumurtalar, erimiş peynirler vs. Zaten hepsini yemek mümkün değil. Birer çatal alıp doyuyorsunuz. :D

maviojelikizyuvacıkta32Bunlar da çılgın misafirlerimiz. :D

Kahvaltıdan sonra dere kenarında ufak bir yürüyüşe çıktık.

maviojelikizyuvacıkta5maviojelikizyuvacıkta2Dere boyunca ağaçlara bağlanmış salıncaklar, hamaklar var. Başka tesisler de devam ediyor elbette.

maviojelikizyuvacıkta3maviojelikizyuvacıkta11Elbette makyaj fotoğrafı da çektim. Yüzümde Flormar’ın Bb kremi var. Gözlerde Maybelline color tattoo Pink Gold, Ganrier kapatıcı, kirpiklerde Lancome Doll Eyes, yanaklarda Lush’ın Charm isimli likit ruju, dudaklarda Estee Lauder Blushing Creme 55 numara ruj mevcut. maviojelikizyuvacıkta6Dere kenarından yürümek biraz zor benim için. Uçuşan böcekler yüzünden baya trip yaptım. :D Bazen kenardan yürüyemeyince ormanın içine de girmek zorunda kalıyorsunuz. o zaman nerede benim baltam diyesim geliyor. :D

maviojelikizyuvacıkta8maviojelikizyuvacıkta7maviojelikizyuvacıkta9Böyle minik şapşallarla da karşılaşıyoruz dönüşte. :D

Esas yürüyüşümüzü ertesi gün yaptık. Aslında Dere kenarından devam edince daha güzel yerler varmış ama ben çok trip yapınca yol üzerinden dağ tepelerine doğru gitmeye karar verdik.

maviojelikizyuvacıkta13Elbette ki oraları da şahaneydi. Özellikle aralarda böyle girdiğimiz açıklıklar ve dönerken keşfettiğimiz bir kurumuş dere yatağı muhteşemdi.

maviojelikizyuvacıkta15Dağın tepesindeki bu köye oldukça şaşırdım. :D Buradan çok belli olmuyor ama bir hayli tepede burası. :D

maviojelikizyuvacıkta17maviojelikizyuvacıkta38Güneşin altında kalmış bir mavili. Yanımda şemsiye getirseydim diye az hayıflanmadım. :D Piştim o yokuşları çıkarken. :D

maviojelikizyuvacıkta18Sonra ben aa burası ilginçmiş diye fotoğraf çekerken Murat gel burada bir şeyler var bir bakalım dedi ve o kurumuş dere yatağını keşfettik.

maviojelikizyuvacıkta19İçeri bir girdik ben gene ohaladım. :D Ama muhteşem değil mi?

maviojelikizyuvacıkta21Derenin kaynağını bulalım dedik. Ama biraz yürümesi zor. Bir yerde daha önce gittiğim tırmanış maceramdaki taktikleri kullanarak tırmanmam bile gerekti. :D

maviojelikizyuvacıkta22Ah watermark üstüne geldi ama bu fotoğrafta çok şeker bir yengeç var. :D Meraklıydı bir de kerata. Muratla baya ilgilendi. :D

maviojelikizyuvacıkta23Burası da derenin aktığı yer.

maviojelikizyuvacıkta24Bu da dere birikintisinde rastladığımız kurbağa kardeş. Murat olduğu için öpmedim. :P ( İvrenç espri alarmı kaçın!)

maviojelikizyuvacıkta25Dönerken de tarlalara denk geldik. Hemen fotoğrafladık elbette. :D

maviojelikizyuvacıkta26Sonra tesise dönüp yemeğe saldırdık. :D

maviojelikizyuvacıkta28Ben normalde balık sevmem. Ama bu Alabalık pek güzeldi. Gerçi ben muhteşem kaşarlı kavurma kilo yapıyor diye yemiştim. Ühühüh. Zira daha önceki gelişimde kilo alıp dönmüştüm. :D

maviojelikizyuvacıkta35Dereye ayaklarımı falan da soktum. Su buz gibiydi. :D Aslında daha da fotoğraf var ama zaten bu bile fazla oldu. :D Belki Facebook sayfama koyarım hepsini.

Çok çok güzel bir tatil oldu açıkçası. İnanılmaz keyif aldım. Daha sonra kamp yapmaya da gelmek istiyorum. İstanbul’a yakın yer arıyorsanız da tavsiye ederim burayı. Evleri, odaları falan da gayet güzel. Yemekler çok tehlikeli. :D Kilo almamak çok zor. Doğası muhteşem. Bir dahaki sefere gözüm yerse dere kenarından gidip oradaki şelaleyi ve kanyonu görmeyi çok istiyorum.

Buarada tesiste Safari, Atv ile tur ve Paintball gibi aksiyonlar da var. Tesisi merak ediyorsanız linki için tıktık.

İstanbul yakınlarında doğayla içiçe kaçamak yapabileceğiniz bir yer arıyorsanız Karaaslan Tesislerini tavsiye ederim. :)